هدف از این پروپوزال بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C لوازم و تجهیزات پزشکی می باشد
تعداد صفحات | 49 |
حجم | 226 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
این پژوهش از نظر هدف، پژوهشی کاربردی محسوب میشود. پژوهش کاربردی ، به پژوهشهایی گفته میشود که در مورد مسائل روزمره زندگی فردی و جمعی، شغلی واجتماعی انجام میگیرد. هدف این پژوهشها، آزمون مفاهیم نظری در موقعیتها و مسائل واقعی جهت بهبود فرآیند یا محصول است (دلاور، 1384، 49). همچنین با توجه به اینکه محقق تلاش دارد تا در پژوهش خود به بررسی رابطه بین متغیرها بپردازد، تحقیق حاضر از نظر ماهیت و روش در دستۀ تحقیقات همبستگی قرار می گیرد.
فهرست مطالب
چکیده: 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه 3
1-2 بیان مساله 4
1-3 سوابق تحقیق 6
1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق 7
1-5 چارچوب نظری 8
1-6 فرضیات 10
1-7 اهداف تحقیق 11
1-8 شرح اصطلاحات و واژگان به کار رفته در تحقیق 11
روش اجرای تحقیق
3-1 مقدمه 57
3-2 روش تحقیق 58
3-3 روش های گردآوری اطلاعات 59
3-4 ابزار گردآوری اطلاعات 59
3-5 بررسی روایی و پایایی پرسشنامه 60
3-6 جامعه آماری 63
3-7 تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری 63
3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها 64
3-8-1 همبستگی 65
3-8-1-1 آزمون همبستگی پیرسون 65
3-8-1-2 آزمون همبستگی اسپیرمن 66
منابع و ماخذ
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع غیر فارسی
چکیده لاتین